عاجقانه...

خرید بک لینک
علي القاعده اي كه ما براي خود ساخته ايم خيلي چيزها تقصير دخترهاست

خب مثلا ناخن هاي شبيه جادوگر كارتون سفيد برفي شده ات ر ا ببيند و عاشقي بكند؟؟؟ شبيه دست گرفتن گرز آهني كه قرار است تيزي اش توي جايي فرو برود آن هم يك جاي حساس ...توي چهارباغ قدم زنان باسنت را اين ور و ان ور بدهي ...شبيه حمل يك اسلحه ي مرگبار...دستهايت را گرفته و مثلند ماهم بايد بگوييم...آخي چه عاشقانه چه زيبا و رمانتيك...از اين تصاوير بزك شده ي دري وري حالم بهم ميخورد توي اين شهر بي در و پيكري همه چيزش زشت شده اول از همه عاشقي هاي مشمئز كننده اش

خنده دار است ...من خودم همه چيز را به مسخره گرفته ام همه ي دوستت دارم ها را زير پا گذاشته ام...اصلا پسر شده ام فكرش را بكن چسباندن و وصل كردن يك چيزهايي از خودت به او...خب تو خودت چندشت نميشود يك من و نيم روغن و تركيبات روغني رنگ شده به لپ و ريشت بچسبد و تا مي آيي زير گلويش احساس امنيت كني دماغش آنقدر سربالا باشد كه تا فيها خالدون محتويات سوراخ بيني اش را ببيني و خودت را نگه داري و عق نزني...خداوكيلي حالا مثلند كه چي؟؟اينها را اسمش را گذاشته اي دخترانگي و دلبري و اصلند پسري كه عاشق اين چيزها بشود عاشق نيست عاجَق است حالا بگذار هرچه فيلم بلد است براي تو بازي بكند تا كله پوكت سرخوش شود...

اين ادابازي هاي بي مزه ي بي سر و ته كه اسمش را عاشقي گذاشته ايد دارد دنيا را شبيه دستمال فين شده اي ميكند كه بهم چسبيده و تويش معلوم نيست يك روز از بي دستمالي برش ميداري لايش را باز ميكني و ميفهمي چه گندي توي سفيدي اش زده اي ...

یک مشت زندگی که به هدر رفت...

ما را در سایت یک مشت زندگی که به هدر رفت دنبال می‌کنید

برچسب: عاجقانه, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت: 23:11

صفحه بندی