خدا رحمتش كنه...بره به بهشششششت

خرید بک لینک
بهشت جايي است كه خودت ساخته اي آنطور كه دوستش داري ونه كسي و نه مهمان ناخوانده اي و نه ناشناسي در آن پرسه نميزند

بهشت جايي است كه همه چيز در آن روبه راه است حالت خوب است

توي بهشت هرموقع سرت درد بگيرد استامينوفن دم دست است

آب بيني ات كه سرازير ميشود توي جيبت دستمال پيدا ميشود

پاي بازي فوتبالهايش درست در لحظه اي كه انتظارش را داري مسي گل ميزند

كارت عابر بانكت هيچوقت بوق بلند موجودي كافي نيست نميزند

توي صف هاي نانوايي اش زود نوبتت ميشود

بليط كنسرت برايت تمام نميشود

هگز دنبال اتوبوس نميدوي كه جايت نگذارد

اگر يكهو دلت هوس آش رشته بكند زنگ خانه ات ميخورد و همسايه آش رشته نذري مي اورد

من فكر ميكنم بهشت جايي است كه ترانه هايش را مرتضي پاشايي ميخواند و مينوازد

تمام آن كارهايي كه دوست داري را بلدي انجام بدهي

بهشت آن زمان و حالي است كه از توي سازهايت همان نوايي بيرون ميزند كه دلت ميخواهد

وقتي كه آرشه را روي سيم هاي ويولن ميكشي دقيقا همان نوايي خارج ميشود كه تو دوست داري

وقتي توي سوراخ هاي هارمونيكاي طلايي اش دم و بازدم ميكني دقيقا همان آهنگي كه ميخواهي نواخته مشود

ميدولنز را خوب به اوج ميرساني

بهشت جايي است كه آنجا ميتواني خيلي رويايي برقصي و اصلا پاهايت گيج نشود

پشت درهايش هماني گل به دست ايستاده كه منتظرش هستي

كسي هرگز قرارش را دير نميكند

بهشت جايي است كه آن پيراهن تور دار آبي سفيد خوب به تنت ميخورد و از هميشه زيباترت ميكند

گوشي ات هنگ نميكند

چك هايت برگشت نميخورد

بهشت جايي است كه كسي ابدا داد نميزند

و غروب هايش حتي از كالاهاري زيباتر است

و گل هايش در پوش نميخواهند و گوسفندهايش پوزه بند نميخواهند

و از همه مهمتر توي بهشت وقتي از ته دل ميخندي هرگز نميترسي خدا روزنامه اش را تا ميكند عينكش را برميدارد با تو ناهار قرمه سبزي و ترشي محلي ميخورد و از دستپختت تعريف ميكند تا همان جا سر سفره ي قلمكار ذوق مرگ بشوي

یک مشت زندگی که به هدر رفت...

ما را در سایت یک مشت زندگی که به هدر رفت دنبال می‌کنید

برچسب: رحمتش,كنهبره,بهشششششت, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 21 شهريور 1396 ساعت: 23:11

صفحه بندی