من مسئول هيچ چيز نيستم

خرید بک لینک
من سعي نميكنم چيزي يا كسي رو به زنگيم اضافه كنم ولي متاسفانه نميتونم از ورود و حضور خيلي ها توي زندگيم جلوگيري كنم بهتر بود از اينجا فرار ميكردم قبل از اينكه روحم اينطوري توي تخت خواب عين ماهي بيرون تنگ وول بزنه ... بي فايده بي هدف بي هيچ حال خوبي كه تشنه ي رسيدن بهشم ...همه چيز تلخ تر از قبل ...يه نفر كامنت داده برام توي وبلاگم با اين مضمون كه يعني ميشه تو از اين حال و هوا در بياي؟؟؟ به كامنتش فكر كردم چي ميتونه منو از اين حال و هوا نجات بده ...چه جوري ميتونم به آرامش برسم ...نميتونم حوصله ي انجام دادن كاري براي رسيدن به آرامش رو پيدا كنم گاهي وقتا فكر ميكنم بايد يه اتفاق گنده بيفته يه اتفاق غيرمنتظره مث مرگ يا يه چيزي تو مايه هاي مرگ مث رهايي ...نميدونم ...مث پرواز مثل تجربه كردن فضا و جايي كه چيزاي آزاردهنده توش نباشه ...مثل دور شدن از همه آدمايي كه تا الان باهاشون زندگي كردم... موهام دارن ميريزن هرروز ..هرشب ...روي بالشم ...روي شال سرم و گردنم پراز موهاي ريخته شده اس ...بايد يه قيچي بخرم...بايد برم از ته بزنم بايد تمومش كنم دخترانه بازي هاي حروم شده امو اين روزا زود به شب ميرسه ...امسال از پاييز بيزارم...دلم ميخواد زود به زمستون برسم ...دلم ميخواد يخ بزنم... یک مشت زندگی که به هدر رفت...

ما را در سایت یک مشت زندگی که به هدر رفت دنبال می‌کنید

برچسب: مسئول,نيستم, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 8 مهر 1396 ساعت: 18:06

صفحه بندی