امروز بايد از اون روزا ميشد كه من اون كفش قرمزاي كتونو بپوشم و درحالي كه روسريم داره از سرم ميفته برم يه جايي گوشه ي يه نيمكت دور افتاده بشينم و به آزاديام فك كنم
ما را در سایت یک مشت زندگی که به هدر رفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 4:57