اين روزا همه چي برام طعم غم داره روحيه ام خرابه و هيچي حالمو خوب نميكنه حوصله ي كار ندارم هيچ چيزي رو توي دفتر پيگيري نميكنم و برام مهم نيست آقاي جعفري حرص ميخوره و همش نق ميزنه همش سرزنش ميكنه من حتي حرص خوردناشم ديگه برام مهم نيس هيچي ديگه برام مهم نيس حتي اگه همين امروز بگه خانم دهقان ديگه از فردا نيا دفتر هم برام مهم نيس یک مشت زندگی که به هدر رفت...
ما را در سایت یک مشت زندگی که به هدر رفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 10:27