چندباري نميدونم چرا و روي چه حسابي رمز ادامه مطالبم رو بهش دادم اومد خوند بعدش تلگرام پي ام داد كه خيلي مزخرف مينويسي خيلي بي شعوري و مغز بيماري داري...ازسراجبار رمزاي ادامه مطلبو بخاطرش تغيير دادم و الانه فلاني اومده دايركت و بهم ميگه: رمزو ازش گرفته نوشته هارو كپي كرده توي پيج اينستاش...رفتم اينستا...برگشتم وبلاگ و فقط يه جمله گفتم:
به ت ــــ م نداشته ام
یک مشت زندگی که به هدر رفت...
ما را در سایت یک مشت زندگی که به هدر رفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:08