دنبالت دویدم...فریاد زدم که :چراااااا؟؟؟
و پاسخ فحش هيچوقت "چرا" نبود
شاید حتی دوست داشتن فحش بزرگی بود که به عقلم دادم
شاید همه ی آنهایی که گفتند زندگی بدون عشق نميشود به من و همه باورهایم فحشی رکیک تر از خیانت دروغ و حقه بازی و بی وفایی دادند
باید با تنهایی ام سیلی بزرگی به آدمهای فاحش دنیا ميزدم
باید برمیگشتم به دخمه ی سکوتم و دنباله ی پیراهن آبی حریرم را میدوختم... باید گول نميخوردم...
هنوز هم دیر نشده باید اختصاری و موسوی بخوانم...باید به رويال بروم... باید به تو فحش بدهم پاسخ فحش هيچوقت "چرا" نیست
یک مشت زندگی که به هدر رفت...
ما را در سایت یک مشت زندگی که به هدر رفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7